E-post marknadsföring
Fånga upp potentiella kunder
E-postmarknadsföring är ett effektivt sätt att automatisera din marknadsföring för att bearbeta dina leads och öka dina konverteringar! Hur? Automatiserade e-postmeddelanden är anpassade utefter vart dina kunder eller potentiella kunder befinner sig i sin köpresa.
På så vis kan du erbjuda dem relevant information, som till exempel att påminna dem om produkter eller tjänster som de tidigare visat intresse för, erbjuda en rabattkod, eller tipsa kompletterande produkter eller tjänster till deras tidigare köp. Du slösar ingen tid på kunder som inte är intresserad av vad du har att erbjuda, och de kunder som är intresserade får värdefull information som leder till ökad försäljning för dig. En win win-situation för alla.
SERVICE FEATURE ONE
Whaaat? Can't believe what you are seeing? Rub your eyes as long as you want. We also have a module for presenting your device mockups. Position the image left or right.Vi hjälper dig med
Skapa mailflöden som syftar till att bearbeta dina leads.
Ta fram strategier för dina leads.
Mäta dina kunders intresse.
Ta tillvara på dina leads.
Lead scoring
Lead scoring är ett verktyg för att du ska kunna mäta dina kunders intresse, där utgångspunkten är att olika handlingar har olika värde för ditt företag. Med det menas alltså att handlingar visar på olika grad av intresse från kunder, det vill säga att kunden är mer eller mindre intresserad av ditt företag och det du erbjuder.
Om en kund väljer att fylla i ett formulär för att bli kontaktad av dig, visar det ett större intresse från kundens sida än om den bara väljer att prenumerera på ditt nyhetsbrev. Båda är dock en indikation på intresse för ditt företag.
Lead scoring är helt enkelt ett poängsystem där du kan följa upp dina leads i deras kundresa. Vi hjälper dig att ta fram ett lead scoring-system som är anpassat utifrån dina kunder och deras behov.
Lead nurturing
Grunden i remarketing och retargeting är att ta tillvara på leads, vilket är precis vad lead nurturing innebär. För att kunna ta tillvara på dina leads är det viktigt att du vet deras behov. Ett bra sätt att lära känna dina leads är att kontinuerligt erbjuda dem mer kunskap, som de anser vara användbar och värdefull. Genom att få dem att ladda ner olika typer av innehåll kan du varje gång ställa nya frågor, vilket ger dig ytterligare information. Utifrån informationen kan du därefter identifiera vilken “persona” de tillhör.
Personas
Personas är semi-fiktionella karaktärer som representerar ditt företags önskade kundgrupper. Kundgrupperna kan exempelvis vara marknadschefer eller kommunikatörer, som då kategoriseras in under olika personas. När du vet vilken persona som ditt lead tillhör kan du anpassa din kommunikation utifrån det, och därmed förse till lead med mer innehåll som är relevant för just den målgruppen.
SOCIAL MEDIA MARKNADSFÖRING (SMM)
Vi hjälper dig att optimera din räckvidd i dina kanaler.SÖKMOTORMARKNADSFÖRING (SEM)
Vi hjälper dig att synas bättre i sökresultaten.VIDEOANNONSERING
Vi hjälper dig att skapa videokampanjer via Youtube Ads.PROGRAMMATISK ANNONSERING
Vi skräddarsyr din marknadsföring mot din målgrupp.REMARKETING & RETARGETING
Vi hjälper dig att annonsera mot personer som visat intresse för dina produkter och tjänster.SERVICE VIDEO
Showcase your awesome service with quality video content.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy
27K | 1.2MIO |
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam sit amet, consetetur elitr. | Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam sit amet, consetetur elitr. |